Δεν ξέρω σε τι αποσκοπούν οι άνθρωποι που θέλουν(δήθεν)να μάθουν το τι κάνουν άλλοι συνάνθρωποί τους, τι σκέφτονται ή τι θαυμάζουν.Γιατί να μάθει κάποιος το τι κάνει ένας άλλος;;;Άλλη δουλειά δεν έχει;;;
Και αλήθεια, αν μάθει κάποιος τα "χούγια"(όπως λένε)των άλλων τι θα αποκομίσει ο ίδιος;;;Γνώση;;;Iκανοποίηση;;;Aν κάποιος μάθει πως ένας φίλος του θαυμάζει τη Γαλλία νομίζει πως θα έχει γίνει σοφότερος με τη γνώση αυτή που έλαβε;;;
Mα τέλος πάντως είναι ανοησία να ρωτάει κάποιος άσκοπα τους άλλους τι θαυμάζουν, τι μουσική ακούν, τι τους άρεσει ή δεν τους αρέσει.
Αν μάλιστα αυτό το ενδιαφέρον είναι "δήθεν" τότε το πράγμα πάει αλλού και δείχνει έναν άνθρωπο που σκέφτεται εκ του πονηρού.
Οι εκ του πονηρού διατυπωθείσες ερωτήσεις συνήθως είναι έτσι διαμορφωμένες ώστε να μην γίνοται κατανοήτες πως έχουν δομηθεί δια σκοπό βλαπτικό και προς το όφελος εκείνου που ρωτά.
Οι πιο "καλοί" σε τέτοιες "συμπεριφορές" είναι μόνο όσοι έχουν κάποιες απαιτήσεις από τους άλλους, είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα, για να δικαιολογήσουν μια ψυχική τραυματική εμπειρία που είχαν στη ζωή τους και που έχει σχέση με αυτά που ζητούν να μάθουν.
Προσωπικώς ονομάζω αυτή την εμμονή "αλλομαθησιακή εμμονή", και έχει να κάνει ακριβώς με την προσπάθεια να μάθει κανείς τους άλλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου