Καλώς ήλθατε στο blog μου.

Χαιρετώ τον αγαπητό/ή επισκέπτη/τρια του blog "Το μονοπάτι της Αγάπης, της Ομορφιάς και της Δράσης".
Στο blog αυτό θα βρείτε νέα, φιλοσοφικά κείμενα, ποιήματα, διηγήματα, τέχνες, επιστήμες, σύγχρονες εξελίξεις και οτιδήποτε γενικά που μπορεί να σας ενδιαφέρει.
Μην διστάσετε να κάνετε κάποιες παρατήρησεις για την βελτίωση του blog. Oι συμβουλές σας είναι πάντα δεκτές. Επίσης αν κάποιο κείμενο φαίνεται να μη το κατανοείτε πλήρως ρωτήστε τον γράφοντα τι ενωεί και είναι σίγουρο πως θα σας απαντήσει.

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

ΠΑΛΛΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣ


Εχει προσέξει κανείς πόσο πολύ μοιάζουν οι λέξεις Παλλάς και Ελλάς;;;
H πρώτη είναι από το Παλμός+Λας(λίθος δονούμενος)αυτός που όταν λαμβάνει Θείο Φως ξεφεύγει από την Ύλη(κατά των προγόνους μας η ύλη συμβολιζόταν με τη γη και το λίθο), και η Δεύτερη από το Σέλας(απαλό φως του φεγγαριού) ή το Σελένη ή το Σελήνη που σημαίνει πως η Ελλάς είναι η Χώρα του απαλού όμορφου Φωτός.Ο Έλλην, αν αναλυθεί σωστά, είναι αυτός που έχει Εσωτερικό Φως.Ο δε αποκληθείς Έλλην λόγω καταγωγής αλλ' είν' ωστόσο αμαθής στην πραγματικότητα ουδόλως Έλλην είναι.Και αν κάποιος αλλόφυλος είναι φωτισμένος αυτός δικαιωματικά μπορεί να αποκαλεστεί Έλλην λόγω του Εσωτερικού του Φωτός.Έτσι το "πας μη Έλλην βάρβαρος" σημαίνει ουσιαστικά πως κάθε ένας που δεν είναι Φωτισμένος Εσωτερικά είναι βάρβαρος.
Για το λόγο αυτό μοιάζουν και οι λέξεις Παλλάς και Ελλάς. Διότι για να λάβεις το Θείο Φως της κόρης του Διός, πρέπει να το εφελκύσεις και για να το κάνεις αυτό πρέπει να γίνεις ένα πνευματικό ον, ένας Έλληνας, ένας Φωτισμένος Εσωτερικά Άνθρωπος. Θυμηθείτε πως επειδή ο Οδυσσεύς, ο υιός του Λαέρτου εφελκύε τα πνευματικά η Αθηνά συνεχώς τον βοηθούσε στην Οδύσσεια.Έτσι, ο αμαθής Έλλην μόνο΄Έλλην δεν είναι, ενώ αυτός που ασχολείται με τα ανώτερα έχει πνευματικές αρετές, σέβεται τους Θείους νόμους, καλό ποιεί προς τους συνανθρώπους του, σέβεται τις Θείες επιταγές και τα χρηστά ήθη, αυτός όντως πρέπει να θαυμάζεται και να λένε όλοι γι' αυτόν "Ιδού ένας Έλλην".
Η Παλλάς εν σκέψει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου