Ο ΘΕΙΟΣ ΥΠΟΚΙΝΗΤΗΣ
Ο διαλογισμός είναι ουσιαστικά το ανώτατο όργανο και η τελειοποιημένη μορφή της τρίτης θείας όψης, εκείνης της νοήμονος δραστηριότητας και […]συνεχίζεται από κάθε δυνατή σκοπιά του Παγκόσμιου Νου. Είναι ο ουσιαστικός, θείος Υποκινητής, ο κυρίαρχος δημιουργικός πράκτορας και ο παράγοντας που συγχωνεύει και σμίγει κάθε όψη της μεγάλης Ιεραρχίας του Όντος η Οποία σχετίζεται με τη βασική πνευματική φύση του πλανήτη μας˙ αυτός ήταν η κύρια κληρονομιά μας από το προηγούμενο ηλιακό σύστημα – του Νου ή Ενεργού Διανόησης.
Ο Διαλογισμός φέρνει σε δημιουργική ευθυγράμμιση το ένστικτο, τη διανόηση και την ενόραση καθώς και τη συνειδητή Ταύτιση. Σχετίζει(σε μια αξεδιάλυτη ενότητα)τον αποκαλούμενο κατώτερο ή συγκεκριμένο νου, τον ομαδικό νου, τον ιεραρχικό και Παγκόσμιο Νου˙ οδηγεί σε συνειδητή ευθυγράμμιση των κέντρων του μαθητή καθώς και των τριών πλανητικών Κέντρων˙ έχει φύση επικλητική, συγχωνευτική, δεκτική και διανεμητική. Στο μαθητή είναι ο παράγοντας που δομεί την ανταχκάρανα, ελέγχει – μέσω της ψυχής ή της πνευματικής Τριάδας – το κεφαλικό κέντρο, που είναι το σημείο εστίασης πνευματικής έκκλησης και πνευματικής λήψης˙ ελέγχει επίσης το κέντρο άζνα(το κέντρο ανάμεσα στα φρύδια), το οποίο στο μαθητή είναι ο κύριος πράκτορας για τη διανομή πνευματικής ενέργειας.
(Από το βιβλίο εσωτερισμού:
Mαθητεία στη Νέα Εποχή τόμος ΙΙ, σελ 198 αγγλ. εκδ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου