Καλώς ήλθατε στο blog μου.

Χαιρετώ τον αγαπητό/ή επισκέπτη/τρια του blog "Το μονοπάτι της Αγάπης, της Ομορφιάς και της Δράσης".
Στο blog αυτό θα βρείτε νέα, φιλοσοφικά κείμενα, ποιήματα, διηγήματα, τέχνες, επιστήμες, σύγχρονες εξελίξεις και οτιδήποτε γενικά που μπορεί να σας ενδιαφέρει.
Μην διστάσετε να κάνετε κάποιες παρατήρησεις για την βελτίωση του blog. Oι συμβουλές σας είναι πάντα δεκτές. Επίσης αν κάποιο κείμενο φαίνεται να μη το κατανοείτε πλήρως ρωτήστε τον γράφοντα τι ενωεί και είναι σίγουρο πως θα σας απαντήσει.

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΤΑ ΣΑΡΔΑΜ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ


Η ανωτέρω ορωπαρουσίαση(κν βίντεο) μας δείχνει τον Ανδρέα Παπανδρέου στην Κομοτηνή.(σε μια σοσιαλιστική ατμόσφαιρα που έχει πια ξεχαστεί)
Ο Γιός του Αντρέα όμως τα χει κάνει θάλασσα. Τέτοια ατμόσφαιρα πλέον δεν υπάρχει στο Πασόκ.Και αν υπήρχε κάτι τέτοιο με τον Σημίτη, έστω και λίγο, τώρα αυτό το σοσιαλιστικό στοιχείο ο Γ. Παπανδρέου το έχει εξαφανίσει.
«Στάσου Μάριε» θα πει κάποιος, «Επικρίνεις το Γεώργιο Παπανδρέου, το γιό του, και δεν επικρίνεις τον Ανδρέα Παπανδρέου;;;»
Φίλες και φίλοι μου, η πολιτική δεν είναι κανένα κληρονομικό χάρισμα. Είναι ταλέντο. Το ταλέντο αυτό το είχε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Ο γιός του δυστυχώς δε το έχει. Εδώ κάνει σαρδάμ λέξεις..και όχι μόνο μια και δυο φορές..πολλές φορές:
Δείτε το σχετικό βίντεο

Ο Ανδρέας φίλες και φίλοι μου πρόσεχε πως μιλούσε. Εκτός από αυτό τον παραδέχομαι γιατί ήξερε να κάνει κοινωνική πολιτική…και ας έβαλε και αυτός το χεράκι στα ταμεία. Όμως τουλάχιστον ήταν σοσιαλιστής!!! Ο τωρινός πρωθυπουργός μας είναι μόνο κατ’ όνομα σοσιαλιστής. Ας μου αποδείξει κάποιος το αντίθετο.
Ο σοσιαλισμός δε κάνει ιδιοτικοποιήσεις, εγώ έτσι ξέρω.
Λυπάμαι φίλες και φίλοι μου αλλά λέω τα πράγματα όπως τα βλέπω.

2 σχόλια:

  1. πέρασε ο καιρός που η πολιτική ασκεί τέτοια έμπνευση και πώρωση στο λαό. Άλλωστε δεν υπάρχουν πια οι ηγέτες του 70' του 80' και του 90' με τους... μπαλκονάτους ηγέτες.
    Επί προσωπικού, εγώ δεν επιθυμώ τέτοιους πολιτικούς. Είναι όλα εκείνοι που ήταν αρεστοί στον λαό, αλλά διόγκωσαν το χρέος, μετατόπισαν ένα χάος για το μέλλον και ωραιοποίησαν μια ψεύτικη εικόνα.
    Ε, λοιπόν το μέλλον έφτασε, η εικόνα ξεθώριασε και εγώ επιμένω σε τεχνοκράτες πολιτικούς. Αυτούς που δεν... τα λένε καλά, αλλά ξέρουν να δουλεύουν στα γραφεία :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανείς δεν επιθυμεί τέτοιους πολιτικούς που να παρουσιάζονται μόνο σε μπαλκόνια.Έδειξα εδώ μια ατμόσφαιρα που υπήρχε.Τώρα, όπως είπες, το μέλλον έφτασε....αλλά είναι πλέον άργα.
    Τα γραφεία είναι άδεια και οι αποφάσεις που παίρνονται είναι ύποπτα συμφέροντα που μόνο καλό δε κάνουν στο τόπο.Μακάρι να είμαι λάθος αλλά δε το νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή