Ἰωνᾶς ἑρμηνεύεται ὑψίστου πονοῦντος ἢ περιστερά.
Στον σύζυγο της Σεμιράμιδος Nimrud/Νεμρωδ δόθηκε ο τίτλος Βάαλ (του Κυρίου) και η Σεμίραμιδα ήταν η Baalti όπως λέμε σήμερα η Κυρία μου ή Δέσποινά μου (My Lady). Η λατινική ονομασία για το «Κυρία μου» είναι Mea Domina η οποία με τη μορφή των αλλοιωμένων Ιταλικών έγινε Madonna. Ο Nimrud/Νεμρώδ είχε εκπροσωπηθεί στο διπλό ρόλο του Θεού Πατρός και του Νινου, γιου τους με τη Σεμιράμιδα ενώ το ότι εκεινη κρατά το κλάδο της ελιάς ήταν σύμβολο του απογόνου που παράγεται μέσω «παρθενογένεσης» ή και της δημιουργίας ως «συνέχειας» εκ του ιδίου δέντρου ζωής. Ο Nίνος ήταν επίσης γνωστός ως Tammuz/Θαμμούζ/Αδωνης ως θνήσκων θεός που παρα πολλά έχουν ήδη αναλυθεί στο Ἀδώνι' ἄγομεν
Οπου μετά από τρείς μέρες ανασταίνονταν και το σώμα του ειχε εξαφανιστεί.
Το γνωστό θέμα των θνησκόντων θεών που μεταφέρετε και στην Τριάδα Οσιρι-Ισιδος και Ωρου, στην μυθολογία των Αιγυπτίων καθώς και σε ανάλογε Αγιες Τριάδες στην Ινδία, Κίνα, και αλλού.
Οι Βαβυλώνιοι πραγματοποιούν τις ιεροτελεστίες τους την άνοιξη για να γιορτάσουν τον θάνατο και την ανάσταση. Ο σύζυγος της Σεμιράμιδος φορά στο κεφάλι του το σύμβολο του ψαριού στο κεφάλι του όπως σήμερα φοράει μήτρα και ο Πάπας σε υπενθύμιση της δύναμης και της εξουσίας του Νεμρώδ. Στον Ρωμαιοκαθολικισμό η αποτύπωση ακόμα και των πιο απλών συμβόλων της Βαβυλώνας, έχει παραμείνει σχεδόν ατόφια, χωρίς μεγάλες αλλαγές.
Στον Ναό του Αγιου Πέτρου στο Βατικανό είδαμε ότι είχε μεταφερθεί ο μαύρος λίθος, που σύμφωνα με μια προφητεία θα έσωζε τη Ρώμη, μόνο άμα έφερναν στην πόλη την λατρεία της μεγάλης μητέρας του όρους Ίδη. Και ο Ατταλος, ο πρώτος βασιλιά της Περγάμου ήταν αυτός που του επετράπη να μεταφέρει στην Ρώμη, τόσο το άγαλμα, όσο και τον μαύρο μετεωρίτη, σύμβολο της Κυβέλης/Ρέας
Υπήρξε ο μεγαλύτερος σιδερένιος μετεωρίτης του αρχαίου κόσμου, ένα τεράστιο αντικείμενο ύψους 16 πόδια και βάρους πολλούς εκατοντάδες τόνους και λατρευόταν ως το Simulacrum (Ομοίωμα) της Κυβέλης (βλέπε κειμενο για τηΜητέρα Ρέα Κυβέλη)
Ηταν γνωστή και ως Kubaba, το οποίο προέρχεται από το κυβικό σχήμα του μαύρου μετεωρίτη. Απεικονιζόταν είπαμε, συνήθως καθισμένη σε θρόνο ή άρμα με 2 λεοπαρδάλεις ή 2 λιοντάρια αριστερά και δεξιά. Στο κεφάλι της φορούσε στέμμα που παρίστανε πύργους
Για 13 χρόνια απο το 204 π.Χ. μέχρι το 191 π.Χ. έχτισαν στο Vatican Hill (στον λόφο που είναι χτισμένο σήμερα το Βατικανό) λόγω της γεωγραφικής σχέσης του με τον λόφο του Καπιτωλίου, στο κέντρο της Ρώμης εναν τεράστιο ναό μήκους 200 ποδιών προς τιμήν της Μagna Mater,οπως την ονόμαζαν οι Ρωμαίοι, της ιερής προστάτιδας της πόλης.
Την εποχή του πάπα Βιγιλίου (537 -555), ο ναός της Κυβέλης (Phrygianum ), μετονομάστηκε σε Αγιο Πέτρο. Το 1505 κατεδαφίστηκε εντελώς κάτω απο τις οδηγίες του Πάπα Ιούλιου Β', όπου χτίστηκε στην θέση του η Βασιλική του Άγιου Πέτρου.
Ο ναός της Κυβέλη –μαύρου λίθου έδωσε την θέση της στον ναό Βασιλική του Άγιο Πέτρου/ Πέτρα. Mπορείτε να συνδέσετε και το παρακάτω κειμενο του Ευαγγελίου :
« Και αποκριθείς ο Ιησούς είπε προς αυτόν...Και εγώ δε σοι λέγω ότι συ είσαι Πέτρος, και επί ταύτης της πέτρας θέλω οικοδομήσει την εκκλησίαν μου, και πύλαι άδου δεν θέλουσιν ισχύσει κατ' αυτής. Και θέλω σοι δώσει τα κλειδία της βασιλείας των ουρανών, και ο, τι εάν δέσης επί της γης, θέλει είσθαι δεδεμένον εν τοις ουρανοίς, και ο, τι εάν λύσης επί της γης, θέλει είσθαι λελυμένον εν τοις ουρανοίς.», Ματθαίος 16:16-19
Στον συγκεκριμένο ναό του Αγίου Πέτρου, βρίσκετε, έτσι δηλώνετε τουλάχιστον, ότι υπάρχει κι ένα ιερό λείψανο. Βέβαια δηλώνουν οι επιστήμονες έπειτα από σχετική έρευνα γύρω στο 1968, ότι η ηλικία του λειψάνου, δεν μπορεί ναι είναι μεγαλύτερη και να αντιστοιχεί πέραν του 9ο αιώνα. Αλλά το πιο σημαντικό, σύμφωνα με την Καθολική Εγκυκλοπαίδεια, είναι ότι είναι διακοσμημένο από δώδεκα πλάκες που απεικονίζουν τις δώδεκα άθλους του Ηρακλή. Ταυτίζουν τον Νεμρώδ με τον Ελληνικό Ηρακλή και πιστεύουν ότι ο Νεμρωδ είναι ο Ελληνας Ηρακλης. Η Σεμίραμις όμως εικάζετε ότι έζησε πάνω απο 45 χρόνια μετά το θανατο του Νεμρώδ !!!
Απο το 1825, επι Πάπα Λέοντα ΧΙΙ επιτρέπεται η παραγωγή ενός ιωβηλαίου μετάλλιο και σ’ αυτό απεικονίζεται μια γυναίκα σε στάση που ήταν κραυγαλέα ο συμβολισμός της βασίλισσας Σεμίραμιδος.
Απο το 1825, επι Πάπα Λέοντα ΧΙΙ επιτρέπεται η παραγωγή ενός ιωβηλαίου μετάλλιο και σ’ αυτό απεικονίζεται μια γυναίκα σε στάση που ήταν κραυγαλέα ο συμβολισμός της βασίλισσας Σεμίραμιδος.
Είχε ένα σταυρό στο χέρι της αριστεράς, μια κούπα στο δεξί και στο κεφάλι της ήταν επτά ακτινες στο ακτινωτό στέμμα, όπως ακριβώς και στο Άγαλμα της Ελευθερίας, λεγετε ότι είναι μια άλλη παράσταση της Σεμιράμιδος η οποία δόθηκε στη Νέα Υόρκη από τους Γάλλική αντιπροσωπεία.
Άρα καταλαβαίνουμε πολύ απλά πως πραγματοποιήθηκε η αντικατάσταση σιγά σιγά της Σεμιράμιδος και της λατρείας της μέσω του ανδροκρατούμενου ιερατείου και της λατρείας της απο τον σύζυγο της καθώς και η ταυτισή του με το Κλέος της Ηρας (ΗραΚλεα) .
Ο Nimrod/Νεμρώδ όμως θεωρείτε όμως και ως ο πιο διάσημος κυνηγός στην ιστορία και ταυτίζετε επίσης με τον Eannus, ο θεός με τα δύο πρόσωπα, ο οποίος ήταν γνωστός αργότερα στους Ρωμαίους, ως ο Ιανός/Κρονος/Χρόνος. Ένας από τους αδελφούς Anunnaki, θεός "Enki το φίδι, ήταν επίσης γνωστός ως Ea.
Ο δικέφαλος αετός με τα δυο κεφάλια αριστερά και δεξιά, ανατολικά και δυτικά λέγετε ότι αποτελεί το σύμβολο της Νεμρώδ στον ρόλο του Eannus/Ιανού/Κρόνου/Χρόνου.Ο Ιανός εχει ειπωθεί ότι κρατά τα κλειδιά για τις πόρτες του ουρανού και ήταν ο μοναδικός ενδιάμεσος μεταξύ του Θεού και της ανθρωπότητας
Σε αστρολογικό επίπεδο ταυτίζετε με τον Ωρ-Iωνα τον μεγάλο κυνηγό.
Και θα μου πειτε που κολλάνε, όλα τα παραπάνω με τον σύζυγο της Σεμιράμιδος, της ορείας περιστεράς, με τον Νεμρώδ/Ιανό/Χρόνο και τα περιστέρια με τα ψάρια και τις ψαροκεφαλές και τις ψαροουρές !!!
ο/η ΙΩΝΑΣ όπως λεμε Δευ -καλ- ΙΩΝΑΣ όπως λεμε ΙΩΝ-ΑΣ ή Ωρ-ΙΩΝΑΣ ή ΙΑΝΩΣ (αναγραμματισμός του ΙΩΝΑ) ειπαμε οτι σημαίνει την Περιστερά...
όπου ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ = 801 = Α+Ω
όμως στην Αποκάλυψη βλέπουμε τα παρακάτω :
Στο 21/κα΄ 5-8, λέει αυτός που καθόταν στο θρόνο, μεταξύ άλλων τα εξής: "Και είπεν ο καθήμενος επί τω θρόνω: Ιδού καινά ποιώ πάντα. Και λέγει: Γράψον, ότι ούτοι οι λόγοι πιστοί και αληθινοί εισιν. Και είπέν μοι: Γέγοναν. Εγώ το Άλφα και το Ω, η αρχή και το τέλος. Εγώ τω διψώντι δώσω εκ τής πηγής τού ύδατος τής ζωής δωρεάν. Ο νικών κληρονομήσει ταύτα, και έσομαι αυτώ Θεός και αυτός έσται μοι υιός".
ή σε άλλη μετάφραση :
Εγω εἰμι τὸ Α καὶ τὸ Ω, λέγει Κύριος ὁ Θεός, ὁ ὢν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, ὁ παντοκράτωρ.
όπου ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ = 801 = Α+Ω
όμως στην Αποκάλυψη βλέπουμε τα παρακάτω :
Στο 21/κα΄ 5-8, λέει αυτός που καθόταν στο θρόνο, μεταξύ άλλων τα εξής: "Και είπεν ο καθήμενος επί τω θρόνω: Ιδού καινά ποιώ πάντα. Και λέγει: Γράψον, ότι ούτοι οι λόγοι πιστοί και αληθινοί εισιν. Και είπέν μοι: Γέγοναν. Εγώ το Άλφα και το Ω, η αρχή και το τέλος. Εγώ τω διψώντι δώσω εκ τής πηγής τού ύδατος τής ζωής δωρεάν. Ο νικών κληρονομήσει ταύτα, και έσομαι αυτώ Θεός και αυτός έσται μοι υιός".
ή σε άλλη μετάφραση :
Εγω εἰμι τὸ Α καὶ τὸ Ω, λέγει Κύριος ὁ Θεός, ὁ ὢν καὶ ὁ ἦν καὶ ὁ ἐρχόμενος, ὁ παντοκράτωρ.
Είναι εμφανές ότι εδώ μιλάει στον Ιωάννη ο Θεός. Αυτός είναι που κάθεται στο θρόνο. Θυμηθήτε ότι Αυτός είναι που αποκαλεί τον εαυτό Του: "Α και Ω, αρχή και τέλος". Και αυτός είναι που θα δώσει από την "πηγή τού ύδατος" σε όποιον νικήσει...
Η Περιστερά, η Σεμιράμιδα, ο Ναός της Ηρας και το ΣΗΜΗΙΟΝ και η ιστορία με τον κατακλυσμό και τον Δευκαλ-Ιωνα καθώς και τον Αρ-Ιωνα, να τον παρουσιάζουν ως δική τους ιστορία, ως ιστορία του Προφήτη ΙΩΝΑ και με κεντρικό θέμα την κατάποση του απο το κήτος και ο/η ΙΩΝΑΣ = Περιστερά- Προφήτης που προφητεύει πριν απο αιώνες για τον Χριστό.
Ιωνάς ( Εβραϊκά : יוֹנָה, Σύγχρονη Yona Tiberian Yona περιστέρι αραβικά : يونس,Yunus ή يونان,Yunan Ελληνικά / Λατινικά : Ίωνας) είναι το όνομα που δόθηκε στην εβραϊκή Βίβλο ( Tanakh / Παλαιά Διαθήκη ) σε ένα προφήτης του βόρειουβασίλειο του Ισραήλ σε περίπου τον 8ο αιώνα π.Χ., ο επώνυμος κεντρικός χαρακτήρας στο βιβλίο του Ιωνά , διάσημο για την ύπαρξη του να τον καταπιεί ένα ψάρι ή μια φάλαινα, ανάλογα με τη μετάφραση. Η βιβλική ιστορία του Ιωνά επαναλαμβάνεται στο Κοράνι .
Ολόκληρο η ιστορία του Ιωνά όπως αναφέρετε την Παλαιά Διαθήκη την βρίσκετεεδώ
Vitae Prophetarum, De prophetarum vita et obitu (recensio scholiis Hesychii aliorumque patrum in prophetas adjecta)
Page 100, line 4
Page 100, line 4
εʹ. Ἰωνᾶς ἑρμηνεύεται ὑψίστου πονοῦντος ἢ περιστερά.
Ἰωνᾶς ἦν ἐκ γῆς Καριαθὲμ πλησίον Ἀζώτου πόλεως Ἑλλή-
νων κατὰ θάλασσαν· καὶ ἐκβρασθεὶς ἐκ τοῦ κήτους,
Gregorius Nyssenus Theol., De tridui inter mortem et resurrectionem domini nostri Jesu Christi spatio (vulgo In Christi resurrectionem orati
Volume 9, page 290, line 22
Ὥσπερ Ἰωνᾶς ἦν ἐν τῇ
κοιλίᾳ τοῦ κήτους, οὕτως ἔσται καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῇ καρδίᾳ τῆς γῆς κατὰ τὸ τριήμερον τοῦ χρόνου διάστημα, πρὸς δὲ τὸν λῃστὴν ὅτι Σήμερον μετ' ἐμοῦ ἔσῃ ἐν τῷ παραδείσῳ, πρὸς δὲ τὸν πατέρα ὅτι Εἰς χεῖράς σου παρατίθημι τὸ πνεῦμά μου.
Volume 9, page 290, line 22
Ὥσπερ Ἰωνᾶς ἦν ἐν τῇ
κοιλίᾳ τοῦ κήτους, οὕτως ἔσται καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῇ καρδίᾳ τῆς γῆς κατὰ τὸ τριήμερον τοῦ χρόνου διάστημα, πρὸς δὲ τὸν λῃστὴν ὅτι Σήμερον μετ' ἐμοῦ ἔσῃ ἐν τῷ παραδείσῳ, πρὸς δὲ τὸν πατέρα ὅτι Εἰς χεῖράς σου παρατίθημι τὸ πνεῦμά μου.
Eusebius Scr. Eccl., Theol., Commentarius in Isaiam
Book 1, section 44, line 14
Book 1, section 44, line 14
oμοίως "ἐκ βάθους" ἦν «σημεῖον Ἰωνᾶς» «ἐκ τῆς κοιλίας τοῦ κήτους» προϊὼν καὶ Νινευίταις ἀλλοφύλοις ἀνδράσιν κηρύττων.
παραπάνω βλέπετε και εξωφυλλο βιβλίου που προσπαθεί ν΄απεικονίσει τον Ιωνά με "κλεμμένη" εικονογράφηση απο Ελληνικό αγγείο !!!
Και το σημείον της περιστεράς στο κείμενο της Σεμιράμιδος ή του Πνεύματος του Ναού στα κειμενα του Λουκιανού … μεταβάλλετε σε ΣΗΜΕΙΟΝ ΙΩΝΑΣ και σε προφητεία για τον Ιησού Χριστό και ότι μετα την τριήμερον θανή προφητεύετε η Ανάστασή του !!!
Eusebius Scr. Eccl., Theol., Generalis elementaria introductio (= Eclogae propheticae) Page 94, line 15
8Ψ. Ἀπὸ τοῦ ἰωνᾶ.
Ὡς ἡ περὶ τὸν Ἰωνᾶν οἰκονομία τὸ πάθος τοῦ Χριστοῦ, καὶ τὴν
ἐκ νεκρῶν ἀνάστασιν σημαίνει.
Eusebius Scr. Eccl., Theol., Generalis elementaria introductio (= Eclogaepropheticae)
Page 108, line 3
Εἰ δ' ὅλως ἐπὶ τὸν τοῦ Θεοῦ
Λόγον τὰ κατὰ τοὺς τόπους ἀναφέροι, τὸ ἑξῆς ἂν εἴη
μὴ μόνα ἅπερ ἐξεθέμεθα ῥητὰ εἰς αὐτὸν ἐκλαμ-
βάνειν, ἀλλὰ καὶ πάντα τὰ ἐν τῇ περικοπῇ ὑπὸ τοῦ
Ἰὼβ λεγόμενα· καὶ γὰρ καὶ τὸ μέγα κῆτος μόνος
αὐτὸς ἐχειρώσατο, λύσας τὰς ὠδῖνας τοῦ θανάτου,
καὶ τὸν μέγαν ὡς ἀληθῶς δράκοντα τὸν διάβολον
καταργήσας, ὃς πάλαι μὲν τὰς τῶν ἀνθρώπων ψυχὰς
κατέπινεν ἰσχύσας, δίκην τοῦ τὸν Ἰωνᾶν καταπεπω-
κότος κήτους, χειρωθεὶς δ' ὕστερον ὑπὸ τοῦ κατα-
παλαίσαντος αὐτὸν, προήγαγεν αὖθις οὓς πάλαι κα-
ταπεπώκει, ὁμοίως τῷ τὸν Ἰωνᾶν σῶον ἀποδεδωκότι
θηρίῳ· πληρουμένης ἐν τούτῳ προφητείας φασκού-
σης, Κατέπιεν ὁ θάνατος ἰσχύσας, καὶ πάλιν ἀφεῖλεν ὁ
Θεὸς πᾶν δάκρυον ἀπὸ παντὸς προσώπου· ὃ καὶ λέγο-
μεν διὰ τὸν τὸ λεγόμενον ἐνταῦθα μέγα κῆτος χειρω-
σάμενον Σωτῆρα καὶ Κύριον ἡμῶν.
Page 108, line 3
Εἰ δ' ὅλως ἐπὶ τὸν τοῦ Θεοῦ
Λόγον τὰ κατὰ τοὺς τόπους ἀναφέροι, τὸ ἑξῆς ἂν εἴη
μὴ μόνα ἅπερ ἐξεθέμεθα ῥητὰ εἰς αὐτὸν ἐκλαμ-
βάνειν, ἀλλὰ καὶ πάντα τὰ ἐν τῇ περικοπῇ ὑπὸ τοῦ
Ἰὼβ λεγόμενα· καὶ γὰρ καὶ τὸ μέγα κῆτος μόνος
αὐτὸς ἐχειρώσατο, λύσας τὰς ὠδῖνας τοῦ θανάτου,
καὶ τὸν μέγαν ὡς ἀληθῶς δράκοντα τὸν διάβολον
καταργήσας, ὃς πάλαι μὲν τὰς τῶν ἀνθρώπων ψυχὰς
κατέπινεν ἰσχύσας, δίκην τοῦ τὸν Ἰωνᾶν καταπεπω-
κότος κήτους, χειρωθεὶς δ' ὕστερον ὑπὸ τοῦ κατα-
παλαίσαντος αὐτὸν, προήγαγεν αὖθις οὓς πάλαι κα-
ταπεπώκει, ὁμοίως τῷ τὸν Ἰωνᾶν σῶον ἀποδεδωκότι
θηρίῳ· πληρουμένης ἐν τούτῳ προφητείας φασκού-
σης, Κατέπιεν ὁ θάνατος ἰσχύσας, καὶ πάλιν ἀφεῖλεν ὁ
Θεὸς πᾶν δάκρυον ἀπὸ παντὸς προσώπου· ὃ καὶ λέγο-
μεν διὰ τὸν τὸ λεγόμενον ἐνταῦθα μέγα κῆτος χειρω-
σάμενον Σωτῆρα καὶ Κύριον ἡμῶν.
Eusebius Scr. Eccl., Theol., Commentaria in Psalmos
Volume 23, page 728, line 10
Ὥσπερ γὰρ ἐγένετο Ἰωνᾶς ὁ προφήτης ἐν τῇ κοιλίᾳ τοῦ κήτους
τρεῖς ἡμέρας καὶ τρεῖς νύκτας, οὕτως ἔσται καὶ ὁ
Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῇ καρδίᾳ τῆς γῆς τρεῖς ἡμέ-
ρας καὶ τρεῖς νύκτας.
Epiphanius Scr. Eccl., Tractatus de numerorum mysteriis [Sp.]
Volume 43, page 512, line 45
Τρισὶν ὁ Κύριος κατηράσατο·
τῇ συκῇ· Μηκέτι ἐκ σοῦ καρπὸς γένηται εἰς τὸν αἰῶνα· τῇ Συναγωγῇ· Λίθος ἐπὶ λίθον οὐ μὴ μένει·
τῷ Ἰούδᾳ· Οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ, δι' οὗ ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδίδοται εἰς τὸ σταυρωθῆναι. Τρεῖς ἡμέρας, καὶ τρεῖς νύκτας Ἰωνᾶς εἰς τὴν κοι-λίαν τοῦ κήτους πεποίηκε.
Epiphanius Scr. Eccl., De prophetarum vita et obitu (recensio prior) [Sp.]
Page 20, line 7
Οὗτος μετὰ τὸν Ἰωνᾶν τέρας ἔδωκεν ἐπὶ Νινευΐ, ὅτι ὑπὸ ὑδάτων γλυκέων καὶ πυρὸς ἐπιγείου ἀπολεῖται, ὃ καὶ γέγονεν.
Didymus Caecus Scr. Eccl., In Genesim
Codex page 185, line 8
Ἔτι γὰρ ἡμερῶν ἑπτὰ ἐπάγω ὑετὸν ἐπὶ τὴν γῆν τε[σσεράκοντ]α̣ ἡμέρας καὶ τεσσερ[ά]κοντα νύκτας· καὶ ἐξαλείψω [πᾶσαν τὴ]ν ἀν[άς]τασιν, ἣν ἐποίησα ἀπὸ προς-ώπου τῆς γῆς.
Καὶ [τοῦ]το φιλανθρωπίᾳ Θεοῦ προείρηται ἐπὶ διορ-
θώσε̣[ι ... .]ον τ[ῷ] ἀκούσεσθαι περὶ τοῦ μετὰ ἑπτὰ
ἡμέρας ἔσες[θαι κα]τακλυσμόν, καθὰ καὶ ἐν τοῖς φθάσασιν
παρεθέμεθ[α τὸ κατὰ] τὸν Ἰωνᾶν κήρυγμα, ὃ καὶ αὐτὸ
ἐπὶ μετανοίᾳ γέγονεν [τῶν Νι]νευειτῶν, καθὼς καὶ συμβέ-
βηκεν.
Codex page 185, line 8
Ἔτι γὰρ ἡμερῶν ἑπτὰ ἐπάγω ὑετὸν ἐπὶ τὴν γῆν τε[σσεράκοντ]α̣ ἡμέρας καὶ τεσσερ[ά]κοντα νύκτας· καὶ ἐξαλείψω [πᾶσαν τὴ]ν ἀν[άς]τασιν, ἣν ἐποίησα ἀπὸ προς-ώπου τῆς γῆς.
Καὶ [τοῦ]το φιλανθρωπίᾳ Θεοῦ προείρηται ἐπὶ διορ-
θώσε̣[ι ... .]ον τ[ῷ] ἀκούσεσθαι περὶ τοῦ μετὰ ἑπτὰ
ἡμέρας ἔσες[θαι κα]τακλυσμόν, καθὰ καὶ ἐν τοῖς φθάσασιν
παρεθέμεθ[α τὸ κατὰ] τὸν Ἰωνᾶν κήρυγμα, ὃ καὶ αὐτὸ
ἐπὶ μετανοίᾳ γέγονεν [τῶν Νι]νευειτῶν, καθὼς καὶ συμβέ-
βηκεν.
Constitutiones Apostolorum, Constitutiones apostolorum (fort. compilatoreJuliano Ariano) Book 5, chapter 7, line 60
Ὁ τὸν Ἰωνᾶν διὰ τριῶν
ἡμερῶν ζῶντα καὶ ἀπαθῆ ἐξαγαγὼν ἐκ τῆς κοιλίας τοῦ
κήτους καὶ τοὺς τρεῖς παῖδας ἐκ καμίνου Βαβυλωνίας καὶ
τὸν Δανιὴλ ἐκ στόματος λεόντων, οὐκ ἀπορήσει δυνάμεως
καὶ ἡμᾶς ἀνεγεῖραι.
Ὁ τὸν Ἰωνᾶν διὰ τριῶν
ἡμερῶν ζῶντα καὶ ἀπαθῆ ἐξαγαγὼν ἐκ τῆς κοιλίας τοῦ
κήτους καὶ τοὺς τρεῖς παῖδας ἐκ καμίνου Βαβυλωνίας καὶ
τὸν Δανιὴλ ἐκ στόματος λεόντων, οὐκ ἀπορήσει δυνάμεως
καὶ ἡμᾶς ἀνεγεῖραι.
Athanasius Theol., Orationes tres contra Arianos
Volume 26, page 369, line 29
Καὶ τοῦτο πάλιν παρ' αὐτοῦ τοῦ Σωτῆρος ἔστι μαθεῖν λέγοντος· Καθὼς γὰρ ἦν Ἰωνᾶς ἐν τῇ κοι-λίᾳ τοῦ κήτους τρεῖς ἡμέρας καὶ τρεῖς νύκτας, οὕτως ἔσται καὶ ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῇ καρ-δίᾳ τῆς γῆς. Οὔτε δὲ Ἰωνᾶς ἦν ὥσπερ ὁ Σωτὴρ, οὔτε Ἰωνᾶς εἰς τὸν ᾅδην κατῆλθεν· οὔτε τὸ κῆτος ἦν ὁ ᾅδης· ἀλλ' οὐδὲ καταποθεὶς ὁ Ἰωνᾶς, ἀνήγαγε τοὺς προκαταποθέντας ὑπὸ τοῦ κήτους, ἀλλὰ μόνος προσταχθέντος τοῦ κήτους ἐξῆλθεν.
'Οπως στα κείμενα με την σωτηρία του Δευκαλίωνα απο τον Κατακλυσμό, την αναβίωση της φύσης και των καρπών, γίνετε και η συγκριση με τον Δία και την εκ μηρού νέα γέννηση του Διονύσου, όμοια και στα κειμενα πλέον των Θεολόγων συντελείτε πλήρης αντιγραφή και προφητεύετε εκ του παθήματος του ΙΩΝΑ η ΑΝΑΣΤΑΣΗ του Χριστού και αι μάλιστα ο ίδιος ο ΙΩΝΑ αποτελεί και τον τύπο του ΑΙΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΝΤΟΣ εις τον ΑΙΩΝΑ και εις τους ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ !!!
Epiphanius Scr. Eccl., Homilia in divini corporis sepulturam [Sp.]
Volume 43, page 453, line 10
Ἐκεῖ ἐν τῷ κοσμοδόχῳ κήτει τοῦ ᾅδου κεῖται εἰς τύπον Ἰωνᾶς Χριστοῦ τοῦ αἰωνίου καὶ προαιωνίου Ἰωνᾶ τοῦ ζῶν-τος εἰς αἰῶνα, καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων [καὶ ἐπ' αἰῶνα].
Ομως η ιστορία του Ιωνά δεν ειναι τιποτα άλλο απο μια "κακογραμμένη" αντιγραφή κι ενός αλλου ελληνικότατου μύθου του Μύθου του ΑΡ-ΙΩΝΑτου Κιθαρωδού ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου